Evo kako izgledaju sastavi MotoGP timova za 2023.

MotoGP | 09:11 08.09.2022.

Timovi premijerne klase polako ali sigurno kompletiraju svoje postave za narednu sezonu.

Aprilia je i zvanično potvrdila da će Migel Oliveira i Raul Fernandes voziti za RNF tim, pa sada broj potvrđenih mesta iznosi 18. Sva fabrička mesta su zauzeta, a svega četiri pozicije su slobodne i to samo u satelitskim ekipama.

Doduše, pitanje je koliko su zaista te pozicije slobodne, imajući u vidu da je gotovo izvesno ko će se na njima naći. Ostaje pitanje samo kada će saopštenja o tome stići.

Čekamo da vidimo ko će voziti za Rosijev VR46 u 2023. Sva je prilika da će to i dalje biti Luka Marini i Marko Beceki. Jedina nepoznanica je hoće li obojica voziti Desmosedici GP23 ili samo Marini.


Takaki Nakagami će najverovatnije ostati u LCR Hondi, iako se dugo mislilo da će ga zameniti Aji Ogura. Njegov zemljak je izabrao da ostane u Moto2 klasi i da se 2023. bori za šampionski naslov.

Gotovo je izvesno da će Augusto Fernandes biti novi kolega Polu Espargaru u GASGAS timu. Prošlogodišnji Moto2 šampion, Remi Gardner, neće ostati u MotoGP naredne godine i svoju budućnost traži van najjače klase.


KTM nastavlja s politikom otpuštanja MotoGP debitanata nakon samo jedne godine. Osim Gardnera, isto je prošao i Raul Fernandes, dok je Iker Lekuona izdržao ukupno dve godine pre nego što je dobio kartu u jednom pravcu.

Od deset fabričkih mesta, samo jedno će ostati prazno na kraju 2023. Franko Morbideli i dalje čeka na produžetak ugovora s Yamahom.


Kod satelitskih tmova, samo vozači RNF tima i Aleks Rins iz LCR Honde imaju dvogodišnje ugovore. Ostalima ugovori ističu na kraju naredne sezone, pa će biti zanimljivo videti ko će zaslužiti ostanak u društvu najboljih.

 

(Foto: MotoGP)

Tagovi: gasgas, ktm, motogp