MotoGP je predstavio potpuno novi logo koji je u središtu osvežavanja identiteta brenda.
Čuveni logo s kockastom zastavom, koji je prvi put predstavljen 2002. i dodatno modifikovan 2007, odbačen je u korist minimalističkog dizajna od strane promotera serije Dorna.
Otkriven u Nacionalnom muzeju umetnosti Katalonije u Barseloni posle nedeljne trke, novi logo je napravio Pentagram, najveći nezavisni dizajnerski studio na svetu.
MotoGP je rekao da "M" u novom logotipu uzima inspiraciju iz dva motocikla koji kruže blizu jedan drugog na stazi pod nagnutim uglom. "O" sugeriše geometriju točkova, dok "T" predstavlja vozača na motociklu. "GP" deo dizajna treba da dočara izgled trkačke staze.
Novi logo je deo većeg sređivanja koje uključuje novi vizuelni i verbalni identitet brenda.
Logotipi za Moto2 i Moto3 su takođe revidirani, prateći isti jezik dizajna kao i MotoGP.
"Veoma smo uzbuđeni što otkrivamo naš novi identitet i pozivamo fanove širom sveta da upoznaju novi MotoGP", rekao je Karmelo Espeleta, izvršni direktor Dorne.
"Rad sa Pentagramom je bila neverovatna avantura koja je dovela do toga za šta se nadamo da će se naši fanovi složiti da je neverovatan rezultat."
"Brend je više od logotipa, a MotoGP je više od sporta. Proces nas je naučio mnogo o oba i veoma smo ponosni što možemo pokazati svetu rezultate."
"Ključno pitanje je bilo, Šta je MotoGP?, i sada i radujemo se onome što želimo da budemo, i nadamo se da će ovaj novi identitet komunicirati svaki aspekt toga, od brzine do strasti i svega između. Ovo je MotoGP."
Osvežavanje brenda MotoGP dolazi u trenutku kada se Liberti Medjia približava kupovini Dorne, a američka kompanija očekuje da će dobiti sva regulatorna odobrenja do kraja godine.
Formula 1, takođe u vlasništvu Libertija, na sličan način je dobila novi logo i identitet brenda 2017. godine.