Suzuki konačno radi na električnom modelu

Najnoviji patenti otkrivaju da je Suzuki konačno krenuo u rad na svom električnom projektu.

I mada pravac u kojem projekt ide još uvek nije jasan, čini se da je elektrifikacija linije japanskog proizvođača najzad startovala.

Na osnovu patenata, vidimo da je pripremi električni skuter koji bi mogao da bude električna varijanta modela Burgman. Međutim, prikazani skuter odgovara verziji od 125 kubika, a ne 400.


Imajući u vidu da je fabrika iz Hamamacua potvrdila odlazak iz svake takmičarske kategorije u svetu motocikala, fokus električnog projekta bi svakako mogao da bude na praktičnosti, a ne performansama.

Štaviše, jedan od razloga za takav potez Suzukija je usmeravanje sredstava ka razvoju električnih modela, pa tako nije iznenađujuće što najnoviji patenti otkrivaju upravo ovakvu kreaciju.

Ono što otkrivaju patenti je model s konvencionalnom baterijom, smeštenom ispod tradicionalnog čeličnog rama, sličnog onome na Burgmanu 125. A dok model s benzinskim motorom ima agregat i prenos ugrađene u zadnju viljušku, električni ima raspored u nešto drugačijem stilu, s agregatom smeštenim u ramu.


Iako su se Yamaha i Honda odlučile za tehnologiju zamenjivih baterija, Suzuki je izabrao fiksiranu jedinicu. To praktično znači da praznu bateriju nije moguće jednostavno zameniti, već se mora napuniti od nule.

Sve u svemu, razvojni proces je tek počeo, a do finalne verzije nas očekuje dosta izmena. Očekujemo da će proći dosta vremena pre nego što prototip vidimo u akciji.

 

Tagovi: Yamaha, honda, suzuki