ver

Stigao je novi Ducati Diavel V4 mega kruzer

Noviteti | 09:02 31.10.2022.

Šesta epizoda serije Ducati svetskih premijera za 2023. donela je potpuno novi Diavel V4.

Pošto ima mnogo toga da se piše o najnovijem izdanju italijanskog mega kruzera, evo pet najvažnijih stvari koje treba da znate o njemu.

1. Motor

Diavel je prešao sa dosadašnje V-Tvin jedinice na najnoviji V4 agregat.

Ducati je dugo vremena sinonim za V-Tvin, ali zbog ograničenja u performansama, italijanska firma je odlučila da pređe na novu V4 konfiguraciju koja je počela sa Panigale V4, a trend se nastavio i sa modelima Streetfighter i Multistrada.



Međutim, jedinica na novom Diavelu je Granturismo V4, ista ona koja se nalazi na Multistradi V4. Kao rezultat toga, ima duži servisni interval i veću odzivnost na srednjem broju obrtaja.

Kako navodi Ducati, Diavel V4 donosi 168 KS i 126 Nm, što ga čini snažnijim od Diavela 1260S, iako ovaj drugi ima 3 Nm više obrtnog momenta

2. Težina

Zahvaljujući novom motoru, inžinjeri su se rešili čeličnog trelis rama prethodne generacije i odabrali aluminijumsku monokok šasiju male težine.



Kao rezultat toga, Ducati je ukupno 13 kg u odnosu na prethodni model.

3. Udobnost

Ovo je deo gde su stvari postale interesantne, jer iako se radi o kruzeru, visina sedišta je 790 mm. To je visoko za ovakav tip motocikla, ali je nisko za sportsku nejked.

Bez obzira na to, upravljač je sada 20 mm bliže vozaču, što pomaže u poboljšanju ergonomije i udobnosti.



Zadnje ogibljenje ima duži hod od 145 mm, 15 mm više u poređenju s 1260. Tako rešenje omogućava veću udobnost ne samo za vozača već i za suvozača - bar tako tvrde u kompaniji.

4. Tehnologija

Motocikl ima 5-inčnu TFT instrument tablu, preko koje se može pristupiti režimima vožnje. Ima ih ukupno četiri: Sport, Touring, Urban i Wet režim. Poslednji, namenjen vožnji u vlažnim uslovima, je nov.



U paketu su još i kvikšifter, kontrola točka,  kontrola paljena, kao i tempomat.

5. Stil

Diavel serija je poznata po svom upečatljivom izgledu, a V4 nastavlja u istom duhu.

Uz to, novi agregat stvara malo drugačiju karoseriju i možda nije baš tako estetski kao prethodni 1260. Odsustvo trelis rama bi moglo da utiče na celokupan utisak.



Međutim, najveća tema za razgovor je pozadi, počevši od četvoroizlaznog izduvnog sistema - u skladu s V4 konfiguracijom.

Takođe, Diavel V4 ima novo zadnje svetlo koje izgleda potpuno ludo.

I kako vam se čini novi Diavel V4? Da li će biti dobar kao 1260 ili bolji? Vreme krije odgovore na brojna pitanja, pa i na to.

Tagovi: