KTM se vratio sa svojim legendarnim supermoto-turerom, koji je bolji nego ikada ranije!
Bivši AMA superbajk i supermoto trkač, Kris Filmor, provozao je KTM 890 SMT duž planinskog uspona na Sardiniji kako bi pokazao njegov potencijal i granice. Sa LC8c paralelnim tvin motorom zapremine 889 kubika, KTM 890 SMT ima 105 KS na 8.000 o/min, pružajući stabilnost i sigurnost kroz krivine.
KTM 890 SMT je jednako dobar u niskim obrtajima kao i u višim brzinama, što ga čini svestranim izborom za svakog vozača.
KTM 890 SMT ima redizajniran tanak rezervoar za gorivo koji vozača prosto ušuškava u sedištu.
Aerodinamično optimizovano zatamnjeno vetrobransko staklo motocikla je postavljeno tik iznad dvostrukog blatobrana sa nisko postavljenim štitnikom. CroMo čelični okvir sa užom geometrijom pruža ozbiljnu stabilnost, dok WP APEX vešanje, potpuno podesivo i dopunjeno točkovima od 17 inča, pruža okretnu, poletnu i brzu vožnju.
Motocikl ima nekoliko standardnih režima vožnje i može se dodatno oblikovati sa opcionim podešavanjima staze koja omogućavaju vozaču da menja različite količine režima gasa i kontrole proklizavanja kroz deset nivoa.
Kontrola proklizavanja motocikla u krivinama (MTC) je važna bezbednosna karakteristika koja je osetljiva na nagib i ponašanje motocikla u nagnutom stanju. Mašia ima najsavremeniju TFT kontrolnu tablu od 5 inča koja je otporna na ogrebotine i odsjaj, potpuno je prilagodljiva i laka za korišćenje.
Sa snažnim kočnicama koje koriste ABS, KTM 890 SMT ima odličan bezbednosni profil. Motocikl se takođe grejače ručica i mogućnost dodavanja regulacije proklizavanja motora (MSR) u softverski paket, idealan za bolju kontrolu u situacijama slabog prijanjanja i za brze promene stepena prenosa.
Među dodatnim opcijama su kvikšifter+ i tempomat, spremni za rad sa jednostavnim procesom aktivacije, a dobra povezanost sa motociklom znači potpun pristup mogućnostima navigacije.