Stigla je i zvanična potvrda da će Mark Markes će biti timski kolega Frančeska Banjaje u fabričkom Ducati timu 2025. i 2026. godine.
Novi ugovor vraća osmostrukog svetskog šampiona u borbu za titulu nakon što se je otišeao iz Repsol Honde da bi u ovoj sezoni vozio godinu dana star Desmosedici u Gresini timu.
Iako još nije pobedio u trci, Markesova kocka u odlasku iz Honde se odlično isplatila, posebno nakon što je sada obezbedio najpoželjnije mesto u šampionatu.
Markes se za mesto "borio" s aktuelnim liderom, Horheom Martinom, a do pre nekoliko dana sve su glasine ukazivale da će mesto pripasti njegovom mlađem zemljaku.
Ali nakon što je Markes javno odbacio mogućnost prelaska na fabričke mašine u Pramac timu, Ducati je odlučio da brzo reaguje, što je Martina poslao u naručje Aprilije.
Martin je potpisao ugovor sa rivalskom italijanskom fabrikom u ponedeljak, nakon testa na Muđelu, a onda je i Banjajin trenutni saigrač Enea Bastijanini najavio da se pridružuje KTM-u preko Tech3, ostalo je da Ducati samo zvanično potvrdi rasplet.
Markes - koji je osvajao MotoGP titulu 2013, 2014, 2016, 2017, 2018. i 2019. za Hondu, pre nego što je nekoliko godina patnje zbog povrede ruke počelo na Herezu 2020 - osvojio je tri podijuma za Gresini na GP23 ove godine.
Martin vodi na tabeli s 18 bodova prednosti u odnosu na aktuelnog dvostrukog šampiona Banjaju, a Markes je takođe čvrsto u ranoj potrazi za titulom na trećem mestu, s 35 bodova manje od Martina.