Izvršni direktor Liberti Medije izneo je svoje mišljenje o budućnosti MotoGP-a.
Greg Mafej je jasno stavio do znanja da MotoGP neće - i ne može - koristiti ulične staze na način na koji F1 ponekad radi.
"Ono što smo zaista videli u Formuli 1 je kako smo povećavali bazu fanova, monetizacija postala lakša. Zato što su naši partneri, bilo da su partneri za emitovanje, promoteri ili sponzori, i bilo da gledaju na brendiranje ili aktivaciju, sve je to sastavni deo takmičenja."
"Kako to uzbuđenje raste, kako ta potražnja raste, kako ta publika raste, sve nekako teče zajedno."
"To je ono što smo osećali u Formuli 1, svi su se spojili. I volim da verujem da je to potencijal ovde."
"MotoGP je neverovatan proizvod, ne planiramo da menjamo ovaj sport."
"Naš cilj je da ga otvorimo široj publici. Otvorite ga za širi skup komercijalnih partnera svih ukusa. To ide ruku pod ruku."
Liberti Medija insistira da će ugovor o kupovini MotoGP-a biti zaključen do kraja ove godine. Sam ugovor zahteva regulatorno odobrenje, za koje su uvereni da će ga dobiti.
Ova situacija je nastala 2006. godine kada je CVC morao da se reši MotoGP-a nakon kupovine F1.
Mafej insistira da je ovaj dogovor drugačiji: "Sećam se da sam razgovarao sa upravom CVC-a. Bili su pod kratkim vremenskim okvirom da sklope posao za kupovinu F1."
"Dakle, nisu imali vremena da prođu i rade kroz regulatorni proces."
"Mi smo u različitoj poziciji. Apsolutno smo usklađeni kao grupa sa promenjenim tržištem. Nismo pod vremenskim pritiskom."
"Verujemo da će se regulatorni proces odvijati brzo i glatko. Ali biće potrebno vreme da se ceo procez finalizuje."
"Uvereni smo da će se sve završiti bez problema."