Pirelii gume su oduvek bile povezivane sa motociklima visokih performansi na putu i stazi. Međutim, jedna očigledna praznina je asortiman guma za kruzere. Zbog toga je kompanija na Nedelji motocikala u Dejtoni predstavila novi Diablo Powercruiser pneumatik.
Pravljenje guma koje odgovaraju motociklima visokih brzina i performansi je jedno, ali kruzeri proizvode mnogo više obrtnog momenta pri nižim brzinama i mnogo su teži. Postavljanje seta Diablo Super Corsa ili Rosso Corsa IV guma bi ih uništilo za kratko vreme, a da ne pominjemo da bi to bilo opasno.
Shodno tome, Pirelli je iskoristio svoje iskustvo u kreiranju ovih novih Pirelli Diablo Powercruiser guma. One moraju da podnesu veći dinamički stres, kako pri naginjanju, tako i pri kočenju i ubrzanju, dok pružaju visok nivo prianjanja u svim uslovima.
Radijalne dimenzije zadnjih guma su dizajnirane sa dve smeše, obogaćene silikom (odlično za prianjanje na mokrom i kilometražu), i kombinovane sa Cap & Base tehnologijom koja pruža mekšu bočnu smešu. Kao i neki drugi proizvodi u Pirelli asortimanu, guma se deformiše i menja u odnosu na način vožnje motocikla, što znači da se tvrdi da reaguje adekvatno na brzinu motocikla, pružajući više prianjanja kada je potrebno.
Da bi se poboljšala dinamika upravljanja, nove Powercruiser gume su više trouglaste od nekih drugih proizvoda, što je dizajnerska karakteristika za koju Pirelli tvrdi da povećava brzinu brzih promena pravca, dok ravnije rame treba da ponudi povećan nivo prianjanja pri skretanju.
Međutim, kao što se vidi iz tabele ispod, najviša oznaka brzine je "V" za maksimalnu brzinu od 240 km/h (pri maksimalnom pritisku i opterećenju).
Dimenzije pokrivaju veličine felni od 16 do 21 inča za prednji točak, i od 16 do 18 inča za zadnji točak. Širina zadnje gume u novim obručima pokriva sekcije od 150 do 260.