9. oktobar 2024. ostaće ubeležen u istoriji kompanije CFMOTO. Više od 100 gostiju, uključujući najviše nivoe menadžmenta, šefove odeljenja, distributere, dilere i osoblje iz različitih fabrika, udružilo se u pogonu za proizvodnju terenskih vozila kako bi posmatrali kako milioniti ORV silazi s proizvodne trake. 2024. predstavlja 35. godinu postojanja CFMOTO, a milioniti ORV - vodeći Z10 - predstavlja je značajnu prekretnicu.
Nakon govora gospodina Čarls Nija, glavnog direktora prodaje za CFMOTO, gospodina Vu Juna, predstavnika CFMOTO ORV fabrike i Džejka Mirabala, potpredsednika CFMOTO zaduženog za prodaju na američkom tržištu, moćni Z10 je prošao kroz završne korake proizvodnog procesa, potpisan je od strane zvanica, a zatim prebačen do počasnog parkinga u sedištu CFMOTO-a.
Za relativno kratko vreme, CFMOTO je uspostavio visoke standarde na globalnom ORV tržištu. Tehnička stručnost dovela je do prisustva na više od 100 tržišta i preko 4.000 aktivnih dilera širom sveta. CFMOTO zauzima prvo mesto u ORV tržišnom udelu u više od 30 različitih zemalja, i najveći je i najistaknutiji izvoznik iz Kine.
Diversifikacija kompanijinog portfelja kao proizvođača mnogo duguje inovacijama i dostignućima u inženjeringu terenskih vozila. CFMOTO je osnovan 1989. godine kao proizvođač delova za motocikle, ali za manje od osam godina, kompanije je proizvoela svoj prvi motor sa vodenim hlađenjem, a zatim su ušli u industriju svojim skuterom 2000. godine. Rafiniranje raznovrsnog i pouzdanog motora od 500 kubika 2004. dovela je do intenzivnog perioda razvoja terenske vožnje i prvi ORV se pojavio godinu dana kasnije sa CF500 i CF500-A, koji su oba zauzeli centralno mesto na debitantskom nastupu na EICMA sajmu motocikala u Milanu, najvećem te vrste na svetu.
CF500 je bio pravi revolucionar, donoseći univerzalnu jedinicu od 500 kubika snezavisnim sistemom ogibljenja. Takođe je bio prodajni uspeh i prošao je kroz brojne nadogradnje do kraja svog životnog ciklusa 2015. Širenje na UTV i ATV proizvodnju se zatim ubrzalo. Pojavile su se različite platforme motora i ORV linije su definisane kao CFORCE, UFORCE i ZFORCE.
Sportski proizvodi, poboljšanja na polju elektronike, vešanje i hardvera, udobnost korisnika i evolucija šasije obeležili su sveobuhvatan raspon narednih ponuda u proširenoj CFMOTO liniji. Godine 2019. EVOLUTION A je bio električni koncept ATV koji je privukao dosta pažnje i otvorio umove i bio je preteča UFORCE E, lansiranog 2023.
Dvadeset godina nakon što je priča počela, s fenomenalnom prodajom i jakim tržišnim udelom, CFMOTO je ponovo proširio vidike s prvim SSV modelom, koji jedoneo trocilindarski turbo motor, najsavremeniju elektroniku, FOX QSE amortizere i vrhunski sportom enterijer. Granice se i dalje pomeraju.
Obeležavanje jubileja u Hangdžouu uključivao je obilazak fabrike sa sveobuhvatnim i istorijskim prikazom prethodnih modela koji definišu narativ kompanije CFMOTO i pokazao kako je stav prema robusnim, ali naprednim i poželjnim vozilima stimulisao industriju koja je tražila snagu, performanse i praktičnost.
Spektakularno dostignuće na polju inovacija i dizajna, kao i stalna percepcija potreba i zahteva tržišta mobilnosti na dva i četiri točka doveli su kompaniju do ovog istorijskog uspeha. 1.000.000 ORV-a za dve decenije ukazuje na energiju i strast unutar firme. Snaga nastavlja, a drugi milionski jubilej neće biti predaleko u budućnosti.