Marko Melandri, svetski šampion u klasi 250 kubika iz 2002 i italijanski rekorder po broju pobeda u WSBK šampionatu, novi je brend ambasador za Tucano Urbano.
Ugovor o saradnji između renomiranog brenda i Melandrija potpisan je na dve godine, a njihova saradnja je otpočela na prošlogodišnjem izdanju EICMA sajmu, u okviru video kampanije posvećene novom Airscud Flex prsluku s vazdušnih jastukom.
"U urbanoj džungli ima mnogo više opasnosti nego na stazi", objasnio je Florijan Marin, direktor marketinga Mandelli grupe.
"Kako biste se zaštitili, nije potrebno nositi kožni kombinezon. Da bi našu ideju približili što većem broju vozača, izabrali smo Marka kao savršenog portparola. On je veliki šampion i ima potreban autoritet da govori o bezbednosti. Sve u svemu, savršeno otelotvoruje vrednosti Tucano Urbano brenda."
Popularni Mačo je najmlađi vozač koji je pobedio na jednoj gran pri trci. Bilo je to u klasi 125 kubi,a, 1998, a on je imao svega 16 godina. S 20 je postao najmlađi svetski šampion u klasi 250 kubika. Sezonu od 16 trka je završio s 9 pobeda. 2011. je prešao u WSBK, a do dan danas ostaje najuspešniji italijanski vozač u ovom takmičenju.
"Nakon godina provedenih na stazi, u ovoj fazi svog života sam presrećan što sam postao deo Tucano Urbano porodice", izjavio je vozač iz Ravene.
"Sada kada imam više vremena da uživam u vožnji motocikala i skutera kroz pejzaže Italije i Švajcarske, osećam se bezbedno zahvaljujući Airscud prsluku s vazdužnim jastukom."
U predstojećem periodu, Melandri će imati značajnu ulogu u događajima koje organizuje brend, a učestvovaće u razvojnom procesu.