Hoće li LCR promeniti proizvođača na kraju godine?

MotoGP | 11:56 24.04.2024.

Iako se mnogo diskutuje o budućnosti Pramac i VR46 timova, još jednoj ekipi na kraju sezone ističe aktuelni ugovor sa svojim proizvođačem. U pitanju je LCR.

Međutim, kako LCR od pridruživanja premijernoj klasi (sa Kejsijem Stonerom) 2006. godine vozi Hondu, a  s obzirom na to da je trenutni vozač LCR-a Žoan Zarko tek u prvoj godini dvogodišnjeg ugovora (koji ima s HRC) - promena se čini malo verovatnom.

Ipak, KTM je prošle godine uputio "prijateljski telefonski poziv" LCR-u, pošto je austrijska fabrika pokušala da obezbedi više RC16 na stazi.

"Odgovorio sam da sam potpisao trogodišnji ugovor sa Hondom koji ističe krajem sledeće godine [2024]", otkrio je tada šef LCR tima, Lucio Čekinelo, dodajući:

"U Hondi sam 18 godina, jasno je da bi mi bilo teško da odem. Osećam se kao Hondin čovek."

Ali kakav je trenutni status pregovora o nastavku saradnje LCR tima s Hondom za 2025. godinu?

Portparol LCR-a rekao je u nedavnom intervjuu da će se "tokom narednih nedelja" Čekinelo pozabaviti tim pitanjem.

Ako HRC ne uspe da postigne novi sporazum sa LCR-om, verovatno će Zarko napusiti tim i drugu godinu ugovora odraditi na drugom mestu.

Kao i Zarko, Luka Marini ima ugovor do kraja 2025. godine, ali njihovim saigračima - Takaki Nakagami (LCR) i Ðoan Mir (Repsol Honda) - ugovori ističu na kraju godine.

Tagovi: honda, ktm