Informacije sa sastanka poverilaca u petak u vezi sa steÄajnim postupkom KTM-a otkile su da bi MotoGP projekat mogao da bude prekinut radi smanjenja troÅ¡kova.
U petak ujutro pojavili su se izveÅ¡taji da je KTM-u dozvoljeno da nastavi sa radom u sadaÅ¡njem obliku nakon prvog roÄiÅ¡ta poverilaca u Okružnom sudu u Austriji.
Investitori su izrazili interesovanje za isplatu od 700 miliona evra kako bi pomogli KTM-u, budući da nastoji da se restrukturira u samoupravi na pozadini duga od najmanje 1,8 milijardi evra.
Smanjene su i prognoze otpuÅ¡tanja sa 500 na 300, dok će novembarske i decembarske plate biti isplaćene - ako sve bude kako treba - do kraja januara.
Ali prvi izveÅ¡taji nisu pominjali Å¡ta Äe biti s KTM-ovim MotoGP projektom.
Brend je u petak popodne objavio nejasnu izjavu u kojoj se tvrdi da ne namerava da "smanji gas" u 2025. godini, iako nije pominjao svoje takmiÄarske projekte.
Finansijska kriza u kompaniji već je uticala na Moto2 i Moto3, pri Äemu su brendovi GASGAS i Husqvarna nestali sa mreže za 2025. godinu - iako su brojne liÄnosti ranije rekle da će se MotoGP projekat nastaviti kako je planirano.
MeÄutim, u informacijama koje je objavila organizacija za zaÅ¡titu poverilaca Alpenlandischer Kreditorenverband (AKV), navodi se u okviru mera reorganizacije da je "u cilju smanjenja troÅ¡kova planirano povlaÄenje iz MotoGP/Moto2/Moto3 Å¡ampionata".
Nakon ovih navoda, oglasili su se iz KTM-a, potvrÄujuÄi da ostaju posveÄeni moto sportu u 2025. i da Äe austrijski proizvoÄaÄ nastaviti da se takmiÄi u MotoGP. KTM Äe imati dva tima u Å¡ampionatu: fabriÄki - koji predvode Bred Binder i Pedro Akosta, kao i Tech3 - za koji Äe voziti Maverik Vinjales i Eneja Bastijanini.