Marko Beceki je zvanično potvrđen kao novi vozač Aprilije za narednu sezonu.
Beceki će voziti zajedno sa sadašnjim liderom u šampionatu i nedavnom akvizicijom Aprilijom, Horheom Martinom. Italijan će biti deo nove postave, nakon penzionisanja Aleša Espargara i iznenadnog prelaska Maverika Vinjalesa na Tech3 KTM.
Mladi Italijan je proveo sve tri svoje MotoGP sezone sa VR46 Ducati timom Valentina Rosija, pobedivši u tri trke i osvojivši treće mesto na kraju prošle sezone.
Ova godina je bila manje produktivna na GP23 starom godinu dana i, dok bi fabrički GP25 mogao biti dostupan sledeće sezone na VR46 - ako Pramac napusti Ducati - Beceki je uvek jasno isticao želju da vozi za fabrički tim.
Aprilija je takođe postigla svoj cilj domaćeg italijanskog trkača, prvi put od Lorenca Savadorija 2020. godine, nazvavši Martin-Bezeki postavu "prvim izborom".
"Želimo dobrodošlicu jednom od najtalentovanijih italijanskih vozača, koji je pokazao svoju vrednost od debija u nižim kategorijama, a posebno prošle godine u MotoGP-u, sa izvanrednim nastupima, pa čak i pobedama", rekao je izvršni direktor tima, Masimo Rivola.
"Jedva čekamo da radimo s Bezom u Noaleu; italijanski motocikl i italijanski vozač je uzbudljiva kombinacija, kao i tandem koji će biti formiran s Martinom."
"Zaista smo srećni s našom postavom za 2025. Martin i Beceki su bili naši prvi izbori zbog svojih godina, talenta, hrabrosti i odlučnosti. Sa njima možemo napisati novo i važno poglavlje u istoriji Aprilije."
Poput Martina, Beceki - koga je Aprilia prvobitno pokušala da potpiše iz Moto2 za MotoGP sezonu 2021. - potpisao je "višegodišnji ugovor".
Becekijev dogovor znači da su fabrička sedišta Ducati, KTM i Aprilia timova za 2025 popunjena.
Honda i Yamaha imaju po jedno fabričko timsko mesto koje još nije potvrđeno.