Valentino Rosi je podsetio nekih davnih godina, tako što je ove nedelje ponovo vozio Yamahu.
44-godišnja legenda MotoGP-a, učestvovala je u ponedeljak na WSBK testu u Portugalu..
Bio je deo Ducatijeve svite, ali je pogled na njegovu Yamahu, s kultnim brojem 46, bio podsetnik na veliku odluku koja uskoro mora da se donese.
Rosijev VR46 MotoGP tim je u posljednjoj godini svog ugovora kao Ducati satelitski tim.
Yamaha (ali i KTM) su već razgovarali s VR46, s namerom da ovu ekupu dovedu pod svoje skute.
Rosi, iako njegov tim vozi Ducati motocikl, trenutno je bredn ambasador Yamahe, proizvođača sa kojim je uživao u svojim najpoznatijim danima.
Iako trenutno VR46 i te kako ima koristi od godinu dana starog Ducati motocikla, privlačnost Yamahe je očigledna.
Povratak Rosija u Yamahu kao vlasnika tima sa ekipom koja nosi njegove inicijale bio bi romantičan potez.
Videti ga kako vozi R1 - motor koji mu je Yamaha poklonila kada se penzionisao 2021. - ove nedelje je bio vizuelni podsetnik na vezu između legendarnog vozača i tima.
Ali Rosijeva desna ruka Učio Saluči jasno je stavio do znanja da bi više voleo da se drži Ducatija.
"Već imamo opciju sa Dukatijem za 2025. i 2026", rekao je Saluči.
"Sada, ovaj trenutak je veoma važan. Ovih 10 ili 15 dana, da pokušamo da shvatimo šta će se desiti u naredne dve godine."
"Moje mišljenje je da treba da nastavio s Ducatijem."
"Moj san je da potpišem ugovor pre Katara, jer želim da se u miru pripremimo za ovu godinu."
"Ali, u svakom slučaju, videćemo šta će se desiti
"
Da li će Rosi moći da odoli iskušenju zadivljujućeg povratka brendu s kojim je doživeo neke od najsjajnijih trenutaka u karijeri?