Rosi želi Akostu u VR46 timu

MotoGP | 22:10 19.01.2025.| Autor: moto-berza.com

Susret Valentina Rosija i Pedra Akoste proteklog vikenda u Tavuliji izazvao je brojne glasine u Italiji.

 

Akosta je učestvovao na Rosijevom događaju "100 km šampiona" u njegovom rodnom gradu. To nije bio njegov prvi put u Rosijevoj kući.

 

Međutim, u Italiji se spekuliše da je Rosi s Akostom želeo da razgovara o poslu.

 

"Čini se da su Pedro i Valentino više zainteresovani za razmenu reči 'licem u lice' o budućnosti koja već danas postoji", stoji u izveštajima medija.

 

"Devetostruki svetski šampion iz Pezara ima jasne ideje i - kako se kaže - već ima cilj na umu: dovesti Akostu u svoj VR46 tim."

 

"Kada? Što je pre moguće. Videćemo."

 

Akosta je briljirao u svojoj debitantskoj MotoGP sezoni i brzo je dobio unapređenje iz KTM-ovog satelitskog tima u fabrički sastav za 2025. godinu.

 

On će ove godine voziti sa Bredom Binderom, ali uprkos imenovanju četvoročlanog jakog vozačkog sastava, KTM ima velike probleme van staze.

 

Njihovi finansijski problemi, koji su izbili nakon završetka prošle MotoGP sezone, dobro su dokumentovani. Proizvođač ima dugove koji iznose približno 1,8 milijardi evra, ali KTM insistira da ti novčani problemi neće ugroziti njihov trkački program.

 

Ali sada bi Akosta mogao da ima Rosija na umu - a MotoGP legenda ima nešto veliko da ponudi. Rosijev VR46 tim je sada Ducatijev vodeći satelitski tim, nakon što je Pramac prešao pod okrilje Yamahe.

 

Ove godine, po prvi put, VR46 će imati na raspolaganju jedan fabrički Ducati.

 

Fabio di Đanantonio će voziti najbolji motocikl u sportu danas, dok će njegov timski kolega Franko Morbideli imati motocikl staru godinu dana.

 

Akosta bi imao direktan put do najbolje MotoGP mašinerije ako bi želeo da pređe u Rosijev tim, iako bi to moralo da sačeka najranije do 2026. godine.

 

On je vezan za KTM ugovorom na više godina, ali će njegove probleme van staze biti u prvom planu njegovih misli.

 

A jedan od najvećih negativnih efekata KTM-ovih finansijskih problema je budućnost najvrednijeg aduta austrijskog proizvođača.

Tagovi: ducati, ktm, motogp