CFMOTO, jedan od najbrže rastućih proizvođača dvotočkaša i četvorotočkaša u svetu, doneo je svoju strast za upečatljivim dizajnom i naprednom tehnologijom na najveću scenu. CFMOTO se našao među vodećim imenima moto industrije na 110. izdanju najveće godišnje moto-izložbe u svetu EICMA, koji tokom trajanja poseti preko pola miliona posetilaca na sajmištu Fiera Milano.
Kompanija je postavila veliki i atraktivan štand kako bi prikazala više od 30 novih proizvoda i koncepata, kao i podbrendove ZEEHO i GOES. Ove godine na EICMA sajmu su se predstavili sa dve konferencije za štampu pred brojnom i raznovrsnom publikom koja je uključivala medije, distributere i ostale goste dva dana pre nego što su kapije otvorene za javnost.
CFMOTO je na EICMA vođen svojim sloganom "Vođeni tehnologijom", predstavio nove motocikle i koncept motora, kao i četvorotočkaše za 2025. godinu, s ciljem da dodatno učvrstiti svoj položaj i reputaciju kao lidera na tržištu. Predstavljanja su održali Markus Ferch (potpredsednik CFMOTO za Evropu), Carles Solsona (direktor dizajna CFMOTO) i Aleksej Mihajlov (dizajner CFP DIG), a poseban gost je bio i svetski Moto3 šampion, David Alonso, koji je nastupao sa svojim CFMOTO Aspar timom pre poslednje trke u MotoGP sezoni u Barseloni. Da podsetimo CFMOTO je osvojio Moto3 klasu u samo svojoj trećoj sezoni!
Prvi model koji je predstavljen pod svetlima EICMA sajma otkrio je zapanjujući 675SR-R. Ovaj motocikl očigledno ima sportsku DNK zahvaljujući svom dizajnu, agresivnim linijama i izgledu svetlosne opreme, a takođe ima i performanse koje obećavaju da će biti prava raketa na putu i zabava na stazi.
Trocilindrični četvorotaktni tečno hlađeni DOHC motor daje primamljiv linearni obrtni moment zahvaljujući radilici od 120 stepeni i doseže 68 Nm pri 8250 o/min. Potrebno mu je samo 3,6 sekundi da dostigne brzinu od 100 km/h, a maksimalna brzina je 220 km/h. Snaga dostiže vrhunac od 66 kW pri 11.000 o/min. 675SR-R je podešen za uzbuđenje, dok optimizacija paketa motora praktično eliminiše vibracije i omogućava uzbudljivo iskustvo dok vozač prebacuje brzine pomoću Quickshiftera. Motor je smešten u visoko čvrsti okvir od hrom-molibdena (s integralnom čeličnom bazom) kako bi se postigla najbolja ravnoteža između male težine i maksimalne upravljivosti.
Ergonomija je usmerena na sportski izgled, ali je takođe fino podešena za udobnost i praktičnost u svakodnevnoj vožnji. Apsorpciju neravnina na putu kontrolišu potpuno podesive KYB prednje viljuške od 41 mm i zadnji amortizer. Disk kočnice od 300 mm i 240 mm pružaju stabilnu i efikasnu snagu kočenja, dok dvokomponentne sportske gume služe kao "lepak" za različite vrste površina.
Iako 675SR-R izgleda kao alat za performanse usmeren na jednu svrhu, motocikl nosi visokotehnološku inteligenciju. Tu je 5" TFT ekran s MotoPlay opcijom, indikator za promenu brzina i interfejs za informacije i podešavanja iz 4G modula i 6D senzora "T-box" sistema. OTA ažuriranja elektronike i statusa motocikla moguća su putem CFMOTO RIDE aplikacije gde je moguće i dodatno prilagođavanje.
Koristeći isti motor kao 675SR-R, 675NK predstavlja drugu generaciju CFMOTO-ove izuzetne serije naked motocikala, orijentisanih na iskusnije vozače i kupce koji očekuju unapređen proizvod u ovom sve popularnijem segmentu.
Poboljšanja u dizajnu omogućavaju vozaču lakše kretanje radi udobnosti i smanjenja otpora vazduha, dok je ergonomija usklađena s laganim čeličnim okvirima za vrhunsku agilnost i osećaj zabave bez gubitka stabilnosti u krivinama. Dizajn LED svetlosne grupe nije samo estetski, već je i reaktivan na reakcije vozača kako bi bolje informisao druge učesnike u saobraćaju (brži treptaji).
Bezbednost je naglašena dvostrukim ABS-om i dvostrukom prilagodljivom kontrolom proklizavanja kao standardom. Osnovna snaga 675NK omogućava nešto blažu maksimalnu brzinu od 200 km/h pri 11.000 o/min u poređenju sa sportskom verzijom, iako ubrzanje od 0-100 km/h dostiže sličnim tempom: 3,9 sekundi.
5" TFT ekran sadrži iste funkcije i interaktivnost kao 675SR-R: CFMOTO RIDE aplikaciju, OTA ažuriranja, T-box, Google mape, ali takođe ima i sistem za nadzor pritiska u gumama. Vozači mogu očekivati visinu sedišta od 810 mm, ali se može povisiti na 825 mm ili smanjiti na 795 mm s dodatnim priborom.