Još u novembru, CFMOTO je nagovestio predstojeće modele kroz pregršt konceptnih motocikala prikazanih na EICMA sajmu u Milanu. Jedan od njih bio je MT-X avanturistički motocikl, a samo nekoliko meseci kasnije dobili smo prvi uvid u proizvodnu verziju zahvaljujući zvaničnim renderima.
Iako CFMOTO u to vreme nije otkrivao mnogo detalja o MT-X, očigledno je bio zasnovan na KTM-dizajniranom LC8c paralelnom tvin motoru. Dve kompanije su partneri, a CFMOTO je već dugo bio zadužen za proizvodnju agregata za upotrebu na KTM-ovim motociklima.
CFMOTO trenutno koristi verziju LC8c od 799 kubika.
Sličnosti sa KTM-om su dublje od motora. Šasija od cevastog čelika je skoro identična onoj koja se koristi na 790 Adventure, a proizvodni 800 MT-X (verovatni naziv za ovaj model kada stigne u izložbene salone) čak koristi isti nizak raspored sa dva rezervoara za gorivo koji KTM koristi.
Rezervoari nisu identični KTM-ovim, ali su u istoj poziciji i pružaju iste prednosti. To uključuje niži centar mase, što olakšava upravljanje motociklom kada su rezervoari puni, omogućava duže, ravnije sedište u motokros stilu i izbegava položaj za vožnju raširenih nogu koji bi širok, visoko postavljen rezervoar mogao da nametne.
Iz ovih dizajna je jasno da je "konceptna" verzija MT-X a na EICMA sajmu u velikoj meri bio mašina s proizvodnim specifikacijama. Glavne razlike su prigušivač auspuha koncept je imao Akrapovič cev umesto ove i manje promene na karoseriji. Koncept je imao oklop preko kočionih diskova, na primer, koji su nestali na proizvodnoj verziji.
Za praktičnost i usaglašenost sa zakonima, tu je i novi, blisko prianjajući prednji blatobran ispod visoko postavljene verzije u motokros stilu. Koncept to nije imao.