Šef KTM-a navodno izbegava jasan odgovor na pitanje da li bi sledeće godine Džek Miler i Pedro Akosta mogli da zamene uloge.
KTM je rešio zagonetku o postavi vozača za 2024. nominovanjem Pola Espargara kao nesrećnog vozača koji će propustiti vožnju sa punim radnim vremenom.
Miler i Bred Binder će ostati u fabričkom timu, dok će tinejdžerska starleta Akosta zameniti Espargara u Tech3 GASGAS timu, gde će voziti zajedno s Augustom Fernandesom.
Ali Milerov niz razočaravajućih formi - plus Akostin očekivani sjaj - doveo je do toga da se direktor KTM-ove moto sport divizije zapita da li bi se mogla doneti još jedna velika odluka.
"Miller je planiran za KTM, a Acosta za GASGAS", bio je jedini odgovor Pita Bajrera u nedavnom intervjuu.
Jedva da je zvučalo kao zvonka podrška.
"Jasno poricanje zvuči drugačije", navodi se u izveštaju. Optužen je da je izbegao jasan odgovor.
Dok se Binder etablirao na četvrtom mestu na MotoGP tabeli, njegov saigrač Miler zaostaje.
Australijanac je na četiri gran prija ostao bez bodova, a od njega su se nakon dolaska iz fabričkog Ducati tima očekivali bolji rezultati.
13. mesto na Tajlandu usledilo je posle par sedmih mesta u Indoneziji i Australiji.
Ove godine je bio na podijumu u nedelju samo jednom, u poređenju sa Binderovih četiri.
Najvažnija stvari u celoj priči je KTM-ovo poverenje u Akostu, koji će biti unapređen iz Moto2.
Isti izveštaj ukazuje da bi on možda želeo šasiju od ugljeničnih vlakana (koju su Binder i Miler nedavno počeli da koriste) sledeće godine.
KTM je ranije odlučio da promoviše Bindera direktno iz Moto2 u svoj fabrički tim.
Akostin predstojeći dolazak već izaziva pometnju. Nekako smo sigurni da ovo nije kraj cele priče.