KTM je kompletirao svoju postavu za 2025. najavivši potpisivanje Aprilijinog Maverika Vinjalesa i Ducatijevog Enee Bastijaninija za Tech3 tim.
Francuska ekipa se vraća Red Bull KTM brendingu sledeće sezone, nakon dve godine u crvenom GASGAS-u.
Sa Bredom Binderom i Pedrom Akostom potvrđenim u fabričkom KTM timu za 2025, Džek Miler i Augusto Fernandes će napustiti projekat RC16.
I Vinjales i Bastijanini potpisali su višegodišnje ugovore."Sa zadovoljstvom objavljujemo da će Enea i Maverik biti sa nama sledeće godine i da se vraćamo u KTM", rekao je menadžer Tech3 tima Nikola Guajon. "Ne možemo zaboraviti da su naše prve pobede u MotoGP-u osvojene u narandžastoj boji! "
"Ne možemo da sakrijemo ponos što su ova dva talentovana vozača odlučila da voze naše motocikle. To pokazuje da smo na pravom putu, kao i da naša tehnologija može da se bori za najviši plasman."
"Želeli bismo da se zahvalimo Pierer Mobility Grup i na kvalitetu njihove podrške. Naša saradnja je dostigla vrhunski nivo ove godine i siguran sam da će rasti u budućnosti. Takođe bismo želeli da se zahvalimo Red Bullu na njihovoj posvećenosti u zajedničkom radu."
"Imamo jasnu posvećenost pobedi i zato su Enea i Maverik odlučili da se pridruže programu."
Iako se mnogo pričalo o Bastijaninijevom dolasku, nakon što je ostao bez mesta u Ducatiju, Vinjales je veliko iznenađenje.
Broj 12 je odneo svoju prvu pobedu u sprintu na gran priju za Apriliju ove sezone, što ga čini prvim vozačem koji je osvojio MotoGP pobede za tri proizvođača, a trenutno je šesti u svetskom šampionatu.
Ali vest da će Horhe Martin, aktuelni lider šampinata, zameniti Aleša Espargar, izgleda da ga je zatekla nespremnog i - umesto da nasledi ulogu kapitena od #41 - sada će se pridružiti svom četvrtom MotoGP proizvođaču.
Vinjales ima deset pobeda u MotoGP-u za Suzuki, Yamahu i Apriliju, dok je Bastijanini pet puta trijumfovao vozeći Desmosedici.
Pit Bajrer, direktor KTM-ove moto sport divizije, rekao je: "Veoma smo srećni što smo mogli da dovedemo i Eneu i Maverika u naš MotoGP projekat i da im pružimo punu fabričku podršku da nastave da slede svoje ciljeve i da postignu svoje maksimalne performanse."
"Jasno je da trenutno govorimo o dvojici najbržih vozača na svetu i kompliment je što nam veruju i prvoklasne operacije koju smo napravili zajedno sa Red Bull KTM Tech3."
"Oznaka tima za 2025. govori sve: vreme je da ponovo ojačamo ime KTM-a i nismo mogli da smislimo bolji način da donesemo ovu vrstu vrednosti kompaniji nego da Enea i Maverick postanu puni Red Bull narandže."
"Hajde da nastavimo do ostatka 2024. i onda se radujemo ovom novom početku sledeće godine."
Čini se da je Milerova najbolja nada da će ostati fabrički MotoGP vozač sledeće sezone u Repsol Hondi, ako Žoan Mir ode.
Fernandesove opcije su manje jasne nakon dosta problema u tekućoj sezoni.