Markesov prvi nagoveštaj odlaska iz Gresinija

MotoGP | 17:44 23.04.2024.

Mark Markes je otvorio mogućnost prelaska u neki drugi tim i promene proizvođača naredne sezone.

Španac je raskinuo dugogodišnju saradnju s Hondom da bi se pridružio Gresiniju, ali u novoj ekipi ima samo jednogodišnji ugovor.

To znači da bi razgovori o njegovoj budućnosti za 2025. već sada mogli da počnu.


Upitan o tome, evo šta je odgovorio: "Očekujem da će na tržištu biti uzbudljivo."

"Biće potrebno više vremena za potpisivanje ugovora."

"Svaki proizvođač je potpisao najboljeg vozača - Ducati je uzeo Banjaju, Yamaha Kvartarara, a sledeća će biti Aprilia."

"Uzeće jednog od svoja dva trenutna vozača, a onda će sačekati pre nego što ponudi drugo mesto."

"Za mene su sva vrata otvorena."

"Ako ste brzi na trkačkoj stazi, više vrata je otvoreno. Dakle, ovo je moja meta."


Za razliku od prošle sezone kada je Markes odlučio da mora da napusti Hondu zbog konkurentnije mašinerije, sada se našao na motociklu koji može da se bori za najviši plasman.

"Ja sam u drugačijoj poziciji jer uživam u tome i osećam se konkurentnim", rekao je on.

"Otvoren sam za sve ponude."

Ali gde bi Mark Markes mogao da ode 2025? Očigledno rešenje bi moglo biti da ostane tu gde jeste, s Gresinijem, posebno u pogledu poboljšanja njegovih rezultata u predstojećim evropskim rundama.

Osmeh se vratio, on uz brata Aleksa , vozi motocikl koji je osvojio titulu 2023.

Rani rezultati i performanse - posebno na sprintu u Kataru, zatim u Portimau i Ostinu - sugerišu da se dobro prilagođava Ducatiju.

Ali fabrički Ducati tim bi mogao da mu ponudi još bolji motocikl.

Horhe Martin je lider šampionata na GP24, iako se šampion Frančesko Banjaja više muči.

Markesova potraga za sedmom titulom u MotoGP-u je nemilosrdna, tako da bi, ako mu se ponudi da nanjuši brži motocikl, mogao da promeni kombinezon.

Da li bi Ducati promenio svoju filozofiju dovođenja vozača kroz svoje redove je pošteno pitanje. Ali već su otvorili vrata Markesu u porodici Dukati.

KTM-u se pripisuje dugotrajno interesovanje za Markesa. Preko Red Bulla dele zajedničkog, moćnog sponzora. Ali pojavljivanje Pedra Akoste znači da je on verovatno prioritet KTM-a za 2025. godinu i kasnije.

Osim ako se ne pojavi mogućnost da Akostu upare s Markesom, što se često pominje kao kombinacija iz snova.

Povratak Hondi je romantična opcija, ali malo verovatna, imajući u voidu probleme koji se u japanskom proizvođaču nastavljaju.

Tagovi: Yamaha, aprilia, ducati, ktm, motogp