Mediji tvrde: Ducati je izabrao Banjajinog timskog kolegu za 2025.

MotoGP | 12:11 31.05.2024.

Ducati je ranije označio veliku nagradu Italije kao trenutak kada želi da finalizuje sastav svog fabričkog tima za 2025.

Međutim, ranije ove nedelje je Ducati saopštio da će sačekati još malo.

Trka za drugo fabričko mesto se vodi između lidera šampionata, Horhea Martina, i šestostrukog MotoGP šampiona, Marka Markesa.


Martin je već ostao bez fabričkog mesta 2023, koje je otišlo Bastijaniniju. Mogao je već ove da bude u njemu, da je prošle sezone osvojio titulu, ali je na kraju bio drugi.

Španac, koji se trenutno takmiči za Pramac na fabričkom motociklu i vodi na tabeli sa 39 bodova prednosti, više puta je ponovio da ostanak u italijanskom proizvođaču naredne sezone zavisi od dobijanja mesta u fabričkom timu.

Markesov dolazak u Ducati je zakomplikovao odluku uprave, pogotovo jer je vozač Gresinija osvojio tri podijuma ove sezone na godinu dana starom Desmosedici motociklu.

Međutim, Gaceta delo Sport u Italiji izveštava da je odluka doneta i da će Martin sledeće godine voziti u fabričkom timu, zajedno sa dvostrukim svetskim šampionom Frančeskom Banjajom.


Martin je tražen vozač na tržištu, a kako su se nedavno pojavile priče o interesovanju KTM-a, Ducati je rešio da osigura njegove usluge.


Sledeća faza je ubeđivanje Markesa da se trka za Pramac na fabričkom motociklu, što bi zauzvrat verovatno nateralo tim da obnovi ugovor sa italijanskim proizvođačem i ne pređe na Yamaha motocikle.

Finansijska jednačina je takva da Ducati verovatno ne može da priušti velike fabričke ugovore za oba vozača, ali bi u Pramac Markesu mogao da zadrži svoje lične sponzore koje bi inače izgubio u fabričkom timu.

Tagovi: Yamaha, ducati, ktm, motogp