BMW Motorrad je potvrdio da će od naredne sezone učestvovati u svetskom endurance šampionatu (FEWC), uz punu fabričku podršku, dok će takmičarski model biti, naravno, S 1000 RR.
Najveći rivali Bavaraca će biti japanska velika četvorka, tj. Honda, Kawasaki, Yamaha i Suzuki.
Nemački proizvođač će se udružiti sa MRP timom, koji već ima istoriju saradnje sa BMW-om, a prema prvim navodima, tim će koristiti Dunlop pneumatike. Ono što još uvek ne znamo je sastav tima, odnosno imena vozača koji će naredne godine voziti za BMW.
FIM endurance šampionat je poslednjih godina sve popularniji, a razlog tome leži u činjenici da u njemu voze motocikli koji se mogu kupiti u najbližem prodajnom salonu.
Za razliku od ovog takmičenja, u MotoGP-u imamo motocikle koji su u potpunosti prototip mašine. I mada dosta tehnologije na kraju završi na drumskim dvotočkašima, komponente nemaju isti dizajn, a često nisu napravljene od istih materijala. Tu i tamo naiđu egzotične mašine poput Honde RC213V, ali one ostaju nedostupne za 99,99% vozača.
WSBK mašine možda u svemu izgledaju kao drumski modeli, ali njihova elektronika je na istom nivou kao ona u MotoGP-u.
Naredna sezona FEWC počinje u septembru, Bol d’Or trkom u Francuskoj, a zatim se nastavlja u decembru, kada se vozi 8 sati Sepanga. Tokom 2020. će se voziti još tri trke u šampionatu.