CFMOTO spreman da uzburka segment električnih skutera

CFMOTO je sprema novi električni model, koji bi trebalo da bude ozbiljan igrač u ovom sve popularnijem segmentu.

Kineska ompanija privlači dosta pažnje svojim razvojem, podjednako i kada je reč o motorima sa unutrašnjim sagorevanjem i elektrifikaciji.

Dok CFMOTO još uvek radi na svom litarskom V4 s preko 200 konjskih snaga, takođe posvećuje dosta pažnje električnim motociklima.

Prvi veliki projekat u ovom segmentu je 300GT-E, sportski turer razvijen za kinesku policiju. Tu je i Papio Nova, minibajk i rival Hondinom Gromu, dok je kompanija za električne skutere kreirala poseban brend po imenu Zeeho.

U okviru tog brenda, kompanija je krajem prošle godine predstavila konceptni motocikl Magnet, spreman da se na tržištu uhvati u koštac s BMW-ovim CE-04. Nedavno je CFMOTO podneo prijavu za patent, koji se čini da otkriva izgled buduće proizvodne varijante.



Patentni dizajn prikazuje skuter koji je sličan konceptu Magnet, ali sa održivijom konstrukcijom. Centralni deo baterije, koji služi i kao struktura glavnog rama, napravljen je od aluminijuma umesto od pleksiglasa. Skuter takođe ima cevaste podramov pričvršćene s prednje i zadnje strane, stvarajući fleksibilnost za pravljenje više različitih varijacija skutera iz istog centralnog dela šasije.

Jednostrana zadnja viljuška skutera, obrnuta viljuška, radijalne kočione čeljusti, električni motor postavljen iza glavne šasije i široki zadnji točak su slični rešenjima na Magnet konceptu. Međutim, patentni dizajn karakteriše praktičniji ugao za jedan amortizer, koji je montiran na levoj strani zadnje viljuške.

U ovom trenutku, CFMOTO još objavio nikakve dodatne detalje o proizvodnoj verziji svog električnog skutera, ali dostupne cifre sugerišu da se radi o ozbiljnom igraču. Sa maksimalnom brzinom od 150 km/h i autonomijom od 200 km, novi CFMOTO električni skuter će definitivno privući dosta pažnje.

Tagovi: , cfmoto, BMW