Kymco i-One lansiran u Francuskoj

Nema sumnje da je autonomija i dalje ograničavajući faktor kada su u pitanju električna vozila, posebno kod električnih skutera i motocikala. Kako bi se pozabavili ovim pitanjem, nekoliko proizvođača se okrenulo tehnologiji zamene baterija, dok su u isto vreme razvili tehnologiju brzog punjenja.

Tajvanski proizvođač Kymco bio je jedan od prvih koji je uveo inovacije u segment električnih motocikala, s uzbudljivim modelima kao što su RevoNEX i SuperNEX, koji su se nekoliko puta pojavljivali na EICMA sajmu.

Kymco takođe ima sopstvenu podružnicu pod nazivom Ionex, koja je posvećena isključivo EV projektima. Jedan od najnovijih modela koji nam stiže preko Ionex projekta je i-One električni skuter, model male težine, koji cilja početnike. Kymco je upravo lansirao ovaj model na francuskom tržištu, nakon što je već neko vreme bio u prodaji u više azijskih zemalja.

Što se tiče stila, Kymco i-One karakteriše izuzetno minimalistički dizajn, pre svega fokusiran na praktičnost i efikasnost. Pokreće ga mali električni motor sa maksimalnom snagom od 3.600 vati, što je oko 5 KS. Klasifikovan kao moped u Evropi, i-One je ograničen na maksimalnu brzinu od 45 km/h i može se voziti s B kategorijom.

 



Kada se radi o bateriji, ona je kapaciteta 1.743 vat-časa i može se skinuti. To skuteru daje autonomiju od oko 50 km s jednim punjenjem. Ta cifra se može udvostručiti nošenjem opcione rezervne baterije smeštene ispod sedišta. Zanimljivo je da je Kymco uspeo da zadrži skuter lagan i kompaktan zahvaljujući cevastom čeličnom ramu i aluminijumskim felnama. Težina i-One je svega 86 kg.

Ostale pogodnosti uključuju potpuno LED osvetljenje i više režima vožnje. Skuter je opremljen digitalnim ekranom, kukom ispod upravljača na koju možete da montirate svoj kofer, a tu je i USB priključak za punjenje vaših uređaja dok ste u pokretu.

Kymco i-One je prilično skup i dolazi s cenom od 3.999 evra, dok se opciona druga baterija prodaje za 899 evra.

Tagovi: kymco