Stiže dobra vest za sve one koji su mislili da će nove Euro 4 regulative negativno uticati specifikacije Kawasakijev ZZR 1400, jer su Japanci uspeli da ispune potrebne emisione zahteve i zadrže postojeće brojke.
Sport-turing model, dakle, donosi 200 KS na 10.000 o/min kao i pre, uz 158,2 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7500 o/min.
Kawasaki je uspeo da zadrži performanse promenama na agregatu, modifikovanjem jedinice za kontrolu rada motora, kao i novinama u dizajnu izduvnog sistema. Maksimalna brzina je i dalje ograničena na 298 km/h, ali verujemo da će biti dovoljna svakom ljubitelju brzine.
Promenjena je i instrument tabla, uz bolju vidljivost LCD ekrana kako preko tokom dana, tako i noću. Šasija i kočnice su takođe sređeni, a tu je i Sport Performance verzija, sa nekoliko premijum komponenti.
To su monoblok M50 Brembo radijalne kočnice, podesivi Ohlins TTX39 zadnji amortizer, kao i posebno dizajnirani Akrapovič prigušivač. U standardnoj opremi su ECO indikator, K-ACT ABS, KTRC kontrola proklizavanja.
Cena i dostupnost još uvek nisu poznati, ali bi i to trebalo da saznamo pre prvog živog pojavljivanja ovog motocikla, zakazanog za novembar i EICMA sajam u Milanu.