Michelin planira da smanji vremena krugova za oko pola sekunde u toku naredne sezone i to na nekim od staza u kalendaru.
Od 19 runda u premijernoj klase, čak 9 najboljih vremena je postavljeno 2016. godine, tj. kada je Bridgestone bio dobavljač pneumatika.
Te runde su: Argentina, Tekstas, Muđelo, Asen, Brno, Aragon, Motegi, Filip Ajlend i Sepang.
Michelin zadnji pneumatik za 2020. je namenski dizajniran da poveća perfromanse, što je i pokazao u kaciji na testu u Barseloni.
Cilj je bio povećati prijanjaje. 18 vozača je probalo novi pneumatik i svih 18 je reklo da pneumatik ima poboljšane performanse, izjavio je Pjero Taramaso iz kompanije Michelin.
Neki od vozača su poboljšali svoja vremena za 0,2 sekundi, dok ima i onih čiji rezultati su bili bolji za 0,8 sekundi.
U proseku to poboljšanje iznosi 0,4-0,5 sekundi, što je naš cilj. Sve ispod toga je nezadovoljavajuće.
I novi pneumatik nastavlja trend sve mekših MotoGP pneumatika.
S novom tehnologijom dobijamo poboljšano prijanjanje i stalan nivo performansi, što znači da će pnaumatik biti mekši od prošlogodišnjeg, naglasio je Tomaso.
Naredni zvanični MotoGP test će biti vožen nakon trke u Brnu, narednog meseca.