MV Agusta će, po prvi put u svojoj istoriji, ući u segment avanturističkih motocikala svojim predstojećim Lucky Explorer 9.5 modelom.
Zajedno s 21-inčnim prednjim točkom, ofroud ogibljenjem i ramom, Lucky Explorer 9.5 bi trebalo da debituje tokom naredne godine.
Motocikl je još uvek u fazi prototipa, ali nedavno su predstvnici najvažnijih medija imali priliku da vide novu mašinu u akciji, na posebno organizovanom događaju.
Lucky Explorer 9.5 će imati ozbiljne rivale u ADV segmentu srednje klase, a među njima se izdvajaju KTM 890 Adventure, Triumph Tiger 900 linija i nedavno lansirani Ducati DesertX.
Iako je 9.5 prvi predstavnik italijanske kompanije u ADV segmentu, oni koji su imali priliku da ga isprobaju, kažu da se radi o modelu pravog istinskog i ofroud potencijala.
Pokreće ga novi redni trocilindarski agregat, zapremine 931 kubik. Jedinica je zasnovana na platformi od 800 kubika, koja čini osnovu F3 i Brutale. MV Agusta je napravila određeni broj modifikacija, uključujući i novi glavu cilindra.
Kao rezultat toga, pomenuta jedinica donosi 121,4 KS na 10.000 o/min i 102 Nm maksimalnog obrtnog momenta na 7.000 o/min. Tako će Lucky Explorer 9.5 biti snažnji od pomenutih tržišnih rivala.
Tu su još i kvikšifter, kao i Brembo Stylema kočione čeljusti
Od ostalih karakteristika izdvajamo:
- Potpuno podesivo Sachs ogibljenje
- Rezervoar za gorivo zapremine 20 litara
- Bridgestone A41 pneumatike
- 7-inčna TFT instrument tabla s mogućnošću Bluetooth povezivanja
Što se elektronike tiče, novi model će moći da se pohvali tempomatom, ABS-om, četiri režima vožnje (Urban, Touring, Off-Road, Custom), inercijalnom mernom jedinicom (IMU), kontrolom proklizvanja, kontrolom podizanja prednjeg točka.
Što se cene tiče, MV Agusta još uvek nije želela ništa da otkrije. Imajući u vidu da se radi o premijum modelu, očekujemo da bude skuplji od Ducati DesetX motocikla.