Frančesko Banjaja je vozio šampionski na stazi Mandalika, startujući s 13. mesto da bi na kraju stigao do pobede na MotoGP trci Indonezije. S druge strane, njegov konkurent za titulu, Horhe Martin, pao dok je bio u vođstvu.
Kao što se i očekivalo, pobednik sprinta, Martin, je impresivno startovao, stigavši sa šeste pozicije na prvu pre prve krivine.
Sa Maverikom Vinjalesom u naletu, Martin je ubrzao ritam i dvijac je počeo da se odvaja već u prvom krugu.
Takođe je odlično krenuo i Frančesko Banjajaa, aktuelni šampion sveta, koji je bio šesti na kraju prvog kruga.
Banjaja je napredovao u drugom krugu nakon što je Bred Binder napravio grešku u krivini 10 i udario Luku Marinija.
Kontakt je rezultirao Marinijevim padom i gubitkom četvrte pozicije. Bindera su pretekli Banjaja i Aleš Espargaro nakon što je Južnoafrikanac izašao sa staze.
Binder je na početku petog kruga dobio kaznu za Marinijev pad, koju je odslužio jedan krug kasnije.
Nakon što nije završio sprint trku zbog pada u prvom krugu, Mark Markes je doživeo istu sudbinu u osmom krugu glavne trke. Do pada je došlo u krivini 13, nakon što je Španac izgubio kontrolu nad prednjim delom motocikla.
Binder je potom bio pod istragom po drugi put nakon što je udario Miguela Oliveiru u krivini 2.
Vozač KTM-a se zaleteo unutra na Oliveiru nakon što je video portugalskog vozača kako izlazi široko iz krivine, ali je došlo do kontakta koji je doveo do toga da njegov bivši saigrač napusti stazu.
Dan Honde se onda pretvorio u noćnu moru, jer je Ðoan Mir pao u 12. krugu, što se takođe desilo i Augustu Fernandesu.
Ali najveći šok se dogodio u 13. krugu, kada je Martin, koji je imao udobnu prednost od preko tri sekunde, pao dok je bio u vođstvu.
Martin je pao u krivini 11, izgubivši kontrolu nad prednjim delom svog Ducati motocikla.
Martinov timski kolega Žoan Zarko takođe je pao u istoj krivini, dok je Binder dobio drugu kaznu.
Na čelu trke, Banjaja je počeo da sustiže Vinjalesa krug za krugom pre nego što je napravio sjajan potez pri kočenju u krivini 10.
Pretekao ga je, devet krugova do kraja, međutim, Banjaja nije bio najbrži vozač na stazi, jer je Fabio Kvartararo sustizao vodeći dvojac.
Vinjales je zatim počeo da prilazi Banaji, pet krugova do kraja, smanjujući zaostatak od jedne cele sekunde na malo više od pola.
Iako su se Vinjales i Kvartararo približili u poslednjem krugu, Banjaja je ostao čvrst i naneo maksimalnu štetu Martinu.
POREDAK VOZAČA:
1. Banjaja 346
2. Martin 328
3. Beceki 283
4. Binder 211
5. A. Espargaro 177
6. Vinjales 165
7. Zarko 162
8. Marini 144
9. Miler 135
10. Kvartararo 132
POREDAK PROIZVOÐAČA:
1. Ducati 527
2. KTM 283
3. Aprilia 266
4. Yamaha 152
5. Honda 149
POREDAK TIMOVA:
1. Pramac 490
2. VR46 427
3. Ducati 392
4. KTM 346
5. Aprilia 342
6. Yamaha 211
7. Gresini 178
8. RNF 116
9. LCR 110
10. GasGas Tech3 88
11. Honda 84