Postoji veliki broj šampionata i takmičarskih kategorija u svetu moto trka. Kao premijerna klasa, MotoGP je najprimamljivije.
U tek završenoj sezoni smo imali čak osam Ducati motocikala na stazi, što je izazvalo veliko nezadovoljstvo ostalih.
Kada je objavljena vest da će GASGAS od 2023. imati svoju moto ekipu, mnogi su pomislili da će matična kompanija, Pierer Mobility, uzeti istu strategiju kao i Italijani. U "gnezdu" ove kompanije su i KTM i Husqvarna, a svi dele proizvodne i sportske platforme.
Dolazimo do 15. novembra ove godine. Tog datuma, KTM je zvanično postao vlasnik 25,1% udela u kompaniji MV Agusta. To je dovelo do novih glasina, pitanja i spekulacija, a početkom ovog meseca, interjvu sa Štefanom Pirerom je otkrio neke zanimljive detalje.
Dve stvari su odmah upale u oči. Prvo, činjenica da je KTM-ov trening program rezultirao velikim brojem mladih talenata željnih trkanja. Magazin "Speedweek" je bio direktan i upitao Piera da li postoje planovi za osnivanjem MV Agusta MotoGP tima.
"Takve mogućnosti uvek postoje", odgovorio je Pirer. "Ali u takvom slučaju, radilo bi se o sistemskom pristupu, poput onoga koji imamo s GASGAS-om."
Da budemo jasni, Pirer nije rekao da će se tako nešto i dogoditi, samo da ideja nije nerealna. Ipak, te reči su privukle veliku pažnju, ali mnogo vremena treba proći da bi ovakav plan zaživeo. Ali bilo bi lepo videti takvo ime kakvo je MV Agusta na stazi.