KTM navodno želi da dovede Marka Markesa i da mu da rebrendiranu MV Agustu 2025.
KTM ima 25% udela u MV Agusti, pa bi, ako bi stekao dodatno mesto na stazi, magao da rebrendira neke RC16 na isti način na koji se Tech3 takmiči sa GASGAS bojama.
Međutim, pošto bi motocikli i dalje verovatno bili pravi RC16, to ne bi rešilo KTM-ovu trenutnu tačku razdora s Dornom, koja bi bivše Suzukijevo mesto dala novom proizvođaču.
A ako bi KTM modifikovao RC16 dovoljno da se računa kao novi konstruktor, malo je verovatno da bi Mark Markez želeo da ga vozi.
Intrigantnu teoriju je dospela u javnost tokom austrijskog MotoGP-a - domaće trke za KTM i Red Bull, koji zasebno sponzorišu i proizvođača i Markesa.
"Da li znate šta je KTM-ov san? Da li znate šta KTM zaista želi da uradi u budućnosti? Imati Marka Markeza na MV Agusti", objašnjava novinar Rikard Žove.
"To je potez koji oni žele i koju mogu da ostvare."
"Ono što ostaje da se vidi je u kojoj meri šampionat može da dozvoli da KTM bude obojen kao MV Agusta ili da se motocikl značajno razlikuje od KTM-a."
"Ali to je cilj i mislim da je to veoma dobra marketinška vežba ako se postigne."
Veza sa Red Bulom je jedan od razloga zašto su Markes i KTM dugo bili povezani brojnim glasinama.
Španac je pohvalio KTM za napredak ranije ove nedelje i tvrdio da će austrijska fabrika, trenutno druga posle Ducatija u konkurenciji proizvođača, uskoro biti broj jedan.
Njegov ugovor sa Hondom traje do kraja 2024. i on je ranije izjavio da namerava da ga ispoštuje.
Od 2025. će biti slobodan igrač, a KTM je očigledno zainteresovan.
KTM se takođe nada da će imati više od četiri motocikla na MotoGP mreži do 2025. godine.