VR46 otvoren za dovođenje vrhunskog vozača sa strane

MotoGP | 13:44 18.09.2023.

VR46 MotoGP tim je rekao da je "otvoren" za potpisivanje vrhunskog vozača 2025. godine, a ne samo da bude okruženje za talente Akademije, posebno pošto su njegove rezerve slabe.

Sastav Valentina Rossija je prisutan u MotoGP padoku skoro deceniju, nakon što je počeo u Moto3 2014, da bi se 2017.proširio na Moto2.

2022. godine, VR46 je zatvorio svoje Moto2 i Moto3 timove da bi se pridružio MotoGP-u kao Ducatijev satelitski tim. Boje ekipe već drugu godinu brane Luka Marini i Marko Beceki.

Uprkos ponudi Pramac tima da sledeće godine vozi fabrički motocikl, Beceki je odlučio da ostane sa VR46, dok je Marini takođe ponovo potpisao ugovor za 2024.

Direktor VR46 tima, Učio Saluči, izjavio je da se nada da će se njego posao sa Becekijem završiti 2025. i da će vozač doći do fabričkog tima.

"Krajem sledeće godine prestaju svi fabrički ugovori i biće veoma zanimljivo."

"Nadam se da će nastaviti u Ducati timu, jer za mene je to pravi motocikl za njega. Ali moj posao sa Markom, nadam se, prestaje krajem sledeće godine."


Upitan da li će VR46 ostati fokusiran za svoje vozače ili će biti otvoren za potpisivanje nekog drugog vozača, Saluči je rekao da lista članova Akademije spremnih da naprave korak ka MotoGP-u 2025. nije velika.

"Otvoreni smo, jer nemamo vozača sa Akademije spremnih za MotoGP", dodao je on.

"Imamo Ćelestina Vijetija, ali Akademija ima neke nove vozače, doduše, veoma mlade. Trenutno Akademija radi na pronalaženju mladih italijanskih vozača i blizu smo otvaranju vrata Akademije za dvojicu."


"Ali zaista su mladi, 13, 14 godina. Dakle, nisu ni spremni za Moto3."


"Moramo da radimo sa njima nekoliko godina. Dakle, sigurno moramo da otvorimo svoja vrata kao MotoGP tim drugim vozačima."


VR46 će ostati sa Ducatijem 2024. godine, ali su se pojavile glasine o mogućem prelasku na Yamahu.

Saluči je rekao da tim nije dužan da ostane u dogovoru s Ducatijem, ali je italijanska marka njegov favorit.

"Svakako, sada preferiram nastavak saradnje s Ducatijem", primetio je Saluči.

"Ali jedina prednost nezavisnog tima je što je može sam da se odluči za motocikl. To je ogromna prednost."


"Ako Yamaha, Aprilia, KTM žele da rade s nama, a motor je dobar, sigurno smo još uvek otvoreni za odluku. Sada je prioritet ostati sa Ducatijem, ali nikad se ne zna."

Tagovi: Yamaha, aprilia, ducati, ktm, rossi, motogp