Bavarski brend je lansirao BMW S1000 XR u izdanju za 2024. godinu, sa ažuriranjima na polju dizajna, od upravljača do motora.
Ažuriranje agregata je verovatno najvažnije, s povećanjem snage od 5 konja u odnosu na prethodnu generaciju, čime je ukupna cifra povećana na 170 KS. To ga čini potpuno jednakim Ducati Multistradi V4.
Međutim, ta snaga se isporučuje na nešto većem broju obrtaja obrtaja - 11.000 o/min, u poređenju sa 10.500 o/min kod Multistrade V4. Maksimalni obrtni moment za novi S1000 XR je nepromenjen na 114 Nm, dostupan na 9.250 o/min.
Ergonomija je prilagođena, sa povećanjem visine sedišta za 10 mm sa 840 mm na 850 mm. Samo sedište je prošireno i produženo, kako bi se obezbedilo "više prostora za zadnjicu" kaže BMW u sopstvenom saopštenju za štampu. Baš tim rečima.
BMW-ov skorađnji trend u Motorrad diviziji bio je da ’motorsportifikuje’ sve, sa krilima i neupravljivom snagom koji su doneti drugim modelima u liniji sa četiri cilindra od 1.000 kubika, kao što su M1000 RR i M1000 R. Za S1000 XR, snaga nije ogromna (kao što je pomenuto, uporediv je sa svojim rivalima), i nema krila, ali postoje novi bočni paneli i otvori za vazduh na zadnjem delu za koje BMW kaže da su inspirisani moto sportom.
Nastavljajući tu temu moto sporta, BMW donosi M paket dostupan za S1000 XR, koji uključuje M Carbon felne, farbanje Lightwhite solid paint/Motorsport kombinaciju boja i M sedište. Ako želite da idete dalje (i potrošite mnogo više novca), sada postoji i opcija M1000 XR od 201 KS.
Poboljšanja su takođe napravljena na Shift Assistant Pro, stezaljci upravljača i poklopcu hladnjaka koji ima novu, teksturiranu spoljašnjost. Kapacitet akumulatora je takođe povećan sa 9 Ah na 12 Ah, a brojne prethodne opcije su sada standardne. To uključuje vožnju bez ključa, USB priključak za punjenje i Headlight Pro.
Standardne boje za S1000 KSR su Blackstorm Metallic i Gravityblue Metallic.
Novi S1000 XR u prodajne salone stiže na proleće naredne godine.