BMW R18 od svog lansiranja 2020. godine beleži uspešnu prodaju širom sveta. Bez obzira na to, čini se da nas čeka snažniji R18 koji će biti konkurent Ducati Diavelu i Triumph Rocket 3.
Sav ovaj razgovor počeo je nakon što je novi generalni direktor BMW Motorrada, Markus Flaš, objavio tizer na svom Instagram postu. Fleš je ranije rekao da je veoma oduševljen motosportom u nedavnom intervjuu o tome da li će nemački automobilski gigant ući u MotoGP. A na fotografiji ga vidimo kako se zadovoljno osmehuje zbog nečega ispod pokrivača, a što je dodao i natpis: "Nešto veliko dolazi
"
Iako ne možemo mnogo da izvučemo iz same fotografije, nešto ipak naslućujemo. Prvo, zadnja viljuška sadašnjeg R18 se sastoji od zavarenih čeličnih delova. Iz Flašovog posta, možemo videti da je gornji deo zadnje viljške od aluminijuma, dok je donji deo velika čelična cev. Osim toga, ugao kardanskog zgloba pogonskog vratila ima drugačiji ugao.
Kao takav, prikazuje zglobno (pokretno) čvorište slično GS seriji, a ne fiksno, kakvo je na aktulenom R18.
Zatim, zadnji točak je potpuno drugačiji i čini se da dolazi sa znatno većim pneumatikom. Čini se da prototip na ovoj slici ima slične gume kao Ducati Diavel i Triumph Rocket 3. Stoga je motoru potrebno mnogo obrtnog momenta i snage za to, što bi moglo da znači i snažniji agregat.
BMW će morati dosta da se potrudi, jer Diavelov agregat ima 168 KS, dok Triumph Rocket 3 na raspolaganju ima 180 "konja". Ipak, nema sumnje da će BMW naći način da parira svojim rivalima.