Marko Beceki je osvojio prvi gran pri Indije, dok je Frančesko Banjaja izgubio drugo mesto kada je pao ubrzo nakon što je pretekao rivala za titulu Horhea Martina.
Posle još jednog senzacionalnog starta, Martin je poveo ispred Becekija.
Banjaja već na samom početku krenuo da pritiska Martina.
Sreća je napustila Martina pri ulasku u krivini, što je omogućilo Banjaji i Becekiju da prođu ispred vozača Pramac tima.
Beceki, pobednik subotnjeg sprinta, odmah je preuzeo.
Njegov zemljak Banjaja je pokušao da odgovori na izlasku iz krivie, ali je Beceki uspeo da pronađe dovoljno vuče da ostane ispred. Vozač VR46 je zatim krenuo da uvećava svoju prednost nad aktuelnim šampionom.
Nakon što je proveo dva kruga iza Banjaje, Martin se konačno probio na drugo mesto. Banjaju, sada trećeplasiranog, opasno je pritiskao Mark Markes.
Međutim, pritisak je tada popustio pošto je Markes izgubio kontrolu nad prednjim delom svoje Honde u krivini 1 šestog kruga.
Prateći Martina duž glavnog pravca, Banjaja je napravio grešku pri kočenju jer je umalo pokosio zadnji deo Martinovog motocikla.
Uprkos tome što je svoj GP23 pogurao do krajnjih granica, Martin je nastavio da gubi vreme u odnosu na lidera trke Becekija, a u desetom krugu, Italija je veći imao vođstvo od 3,8 sekundi.
Vozeći iza Breda Bindera na sedmom mestu, Aleš Espargaro je nakon problema sa menjačem, koji se zaglavio u drugoj brzini, po drugi put ostao bez završene trke.
Na prednjoj strani, Banjaja se spremao da prestigne Martina, koji se mučio s priajanjanjem.
Ali nakon briljantnog poteza krivini 9 Banjaja je iznenada pao nakon što je izgubio kontrolu nad prednjim delom svoje mašine.
Martin je i nakon toga imao problema, jer su mu se kombinezon otkopčao. U pokušaju da se zakopča, izgubio je punu sekundu.
Međutim, Španac je u poslednjem krugu napravio grešku, dozvolivši Fabiju Kvartararu da ga pretekne. Martin je odgovorio dve krivine kasnije, veoma hrabrim potezom.
Naredna runda šampionata je na programu već narednog vikenda, u Japanu.
POREDAK VOZAČA:
1. Banjaja 292
2. Martin 279
3. Beceki 248
4. Binder 192
5. A. Espargaro 160
6. Zarko 157
7. Vinjales 138
8. Marini 135
9. Miler 109
10. A. Markes 108
POREDAK PROIZVOÐAČA:
1. Ducati 453
2. KTM 252
3. Aprilia 228
4. Yamaha 125
5. Honda 123
POREDAK TIMOVA:
1. Pramac 436
2. VR46 383
3. Ducati 327
4. KTM 301
5. Aprilia 298
6. Yamaha 182
7. Gresini 151
8. RNF 102
9. LCR 91
10. GasGas Tech3 78
11. Honda 61