BMW bi mogao da se pridruži MotoGP šampionatu od 2027. godine, priznao je novi šef nemačkog giganta, Markus Flaš.
BWM je jedini veliki evropski proizvođač koji nedostaje u MotoGP padoku i bilo je čestih pitanja o njihovom odsustvu. Međutim, vest se poklapa sa Dorninim predlogom velikih promena u seriji, uključujući vraćanje maksimalnog kapaciteta motora na 800 kubika. Postoje glasine da su razgovori BMW-a i Dorne već rezultirali dogovorom.
Flaš je u nedavnom intervjuu jasno stavio do znanja da je "apsolutni zagovornik motosporta". To je dobro za nekoga ko je bio šef odeljenja M Sport pre nego što se pridružio odeljenju za motocikle u novembru prošle godine. Kaže da takođe vidi buduće učešće BMW-a i u drugim takmičarskim serijama osim WSBK, FIM World Endurance i nemačkog IDM šampionata.
"Takav potez morea da ima smisla za nas, to je jasno, i zato ga detaljno razmatramo", naglasio je Flaš.
U stvari, Dorna drži dva mesta na mreži otvorena za zainteresovane proizvođače, nakon što se Suzuki povukao iz takmičenja.
BMW je takođe već okupio snažan tim u razvoju svojih trkačkih programa na dva točka. Bivši EWC i WSBK šampion (i bivši probni vozač Suzuki MotoGP projekta) Silvan Žintoli je na čelu EWC tima i WSBK razvojnog programa. S druge strane, nekadašnji MotoGP vozač, Bredli Smit, je dogovorio uslove s BMW-om i postaće novi probni vozač.
WSBK šampion iz 2021, Toprak Razgatlioglu, doprineo je odličnim rezultatima BMW-a u ovoj godini, postigavši dve pobede i dva podijuma iz šest trka (uključujući superpole) u dve dosadašnje runde šampionata.
Da li bi ovo konačno mogla biti vest koju su fanovi BMV-a čekali? Nadamo se da ćemo uskoro i saznati.