Rosi i Markes pohvalili novi Triumph agregat

MotoGP | 10:41 23.04.2019.

Valentino Rosi nikada nije vozio Moto2 motocikl, ali i te kako ima ima iskustva na gran pri mašinama.

Doktorov rezime uključuje pobede na dvotaktnim motocikala zapremine 125, 250 i 500 kubika, kao i na četvorotaknim dvotočkašima od 800, 990 i 1.000 kubika.

Rosi je vozio za Apriliju, Hondu, Yamahu, Ducati, koristio je Dunlop, Michelin i Bridgestone gume, fabričku i „otvorenu“ elektroniku.

Zato njegovo mišljenje od novim Triumph agregatima od 765 kubika u Moto2 i te kako ima težinu.

Ova klasa nije ni postojala dok je Rosi napredovao kroz gran pri klase. Zamenila je onu od 250 kubika 2010, a prvobitno je vožena na Hondinim agregatima od 600 kubika.

„Mnogi su imali zamerke na agregat kada je startovala Moto2 klasa, jer su smatrali da nije dobra proprema za MotoGP.“

„Međutim, imam utisak da se sve to promenilo u poslednjih nekoliko godina, a naročito dolaskom Triumph agregata i nove elektronike. Mislim da sada imamo odličan motocikl za MotoGP, a i vozači su zadovoljniji.“

Uz bolja vremena na startu nove Moto2 sezone stigle su i veće maksimalne brzine – oko 10 km/h veće – što je zapalo za oko aktuelnom šampionu.

„Bilo je bolje s Hondinim agregatom“, kroz smeh je poručio Markes, a onda je je postao ozbiljniji. „Vidim da su vozači zadovoljniji i da se agregat više ponaša kao prava trkačka jedinica.“

„Pre je to više bio ulični agregat na stazi, a sada možete i da eksperimentišete sa elektronikom i da dobijete više snage. Performanse su sada sličnije onima u MotoGP-u.“

Trenutni lider Moto2 klase je Lorenco Baldasari, koji je pobedio na prve dve trke, dok je u SAD trijumfovao bivši vozač „premijerne klase“, Tomas Liti. Jedina dva proizvođača koja su uzela podijume do sad su Kalex i SpeedUp.

Tagovi: dunlop, ducati, triumph, michelin, bridgestone, motogp