Kove 510X Adventure - novi igrač u avanturističkom segmentu

Noviteti | 16:40 27.12.2023.

Segment avanturističkih motocikala će postati još uzbudljiviji nego što već jeste. Njim su nekada dominirali BMW GS i Ducati Multistrada, ali industrija se menja zahvaljujući velikom broju opcija, pogotovo onih koji su cenovno pristupačniji.

Japanski brendovi imaju priličan udeo takvih mašina, ali kada je reč o ponudi modela opremljenih koji nude ful opremljene motocikle po pristupačnim cenama, teško je pobediti Kineze. Jedan od brendova iz najmnogoljudnije zemlje sveta na koji treba obratiti pažnju je Kove (izgovara se "Kovej") .

Kineski brendovi koji su u usponu već imaju mnoštvo ponuda za tržište srednje kategorije, a sada su se usredsredili na početni model sa potpuno novim Kove 510X Adventure.

U prošlosti, segmentom ADV mašina od pola litra je vladala Honda CB500X, sada rebrendirana u NX500. Međutim, pejzaž je evoluirao, svedočeći o ulasku kineskih takmičara kao što su Benelli TRK502, CFMOTO 450MT, a sada i Kove 510X Adventure. Kao što se i očekivalo, najnoviji poduhvat kompanije Kove se pridržava dokazane formule i uključuje tehnologiju koja odgovara, pa čak i nadmašuje njegove konkurente.

 



510X pokreće vodom hlađeni paralelni tvin motor od 498 kubika, s ubrizgavanjem goriva, koji isporučuje 47,6 KS i 45 Nm obrtnog momenta. Može da se pohvali maksimalnom brzinom od 170 km/h, dok čelični ram služi kao osnova, upotpunjen aluminijumskom zadnjom viljuškom. Prednje ogibljenje donosi 41-milimetarsku podesivu obrnutu KYB viljušku, dok zadnje ima potpuno podesivi progresivni mono-amortizer. Obe su nesumnjivo napredne karakteristike u segmentu.

Kove 510X se dolazi prednju 19-inčnu i zadnju 17-inčnu felnu, obuvene u Metzeler pneumatike. Za kočenje su zadužene prednje 298-milimetarske duple konice, dok je pozadi kočnica sa jednim klipom. Sa potpuno napunjenim rezervoarom za gorivo od 20 litara, Kove tvrdi da teži 205 kilograma, što je standardna cifra za ovu kategoriju.

Što se tiče estetike, Kove 510KX možda ne donosi ništa revolucionarno, ali samouvereno se razmeće ugaonom karoserijom, visokim vetrobranskim staklom i LED svetlima.

Što se tiče cene, ona iznosi 6.990 evra.

Tagovi: metzeler, cfmoto, BMW, ducati, honda